Geert en Marcel, Werkgeluk en Co

Geert en Marcel, Werkgeluk en Co

Het was een mooi traject om te doorlopen met A Different Rebel. We hebben hele mooie momenten gehad om na te denken over de propositie en wat we echt graag willen doen. We hebben onze propositie steeds verder aangescherpt, door mooie en soms confronterende gesprekken met ondernemers en klanten. Vol enthousiasme gaan we nu de markt op met onze nieuwe propositie. 

Geert Hendrikx

Eigenaar, Werkgeluk en Co

Een nieuwe propositie

Geert en Marcel, beiden HRM professionals en eigenaren van HRM Arena wilden een nieuw concept op de markt zetten om hun bedrijf verder te laten groeien. Samen hebben wij gekeken waar de ondernemers Geert en Marcel echt blij van werden, waar hun sterktes zitten en waar ze iedere dag hun bed voor uitkomen. Dit is het uitgangspunt geworden voor een nieuw concept. Op basis van de nieuwe stip op de horizon is zelfs een nieuw bedrijf bedacht, Werkgeluk en Co.

Het Rebel Effect
Vanuit de unieke kracht van Geert en Marcel zijn we met de branding aan de slag gegaan, om van het nieuwe concept een merk te creëren. Daarna zijn we gaan inzoomen op de ideale klant, die past bij de nieuwe ideëen en bedrijfsvoering. Het Rebel Effect een nieuw uitgewerkt concept, passend bij de visie en missie van de ondernemers. Met een duidelijk marketingactieplan brengen Geert en Marcel hun filosofie nu onder de aandacht bij hun doelgroep en tegelijkertijd zorgen ze voor meer werkgeluk.

Neem een kijkje op de website https://werkgelukenco.nl/

Eloy en Martin, RXGuidE

Eloy en Martin, RXGuidE

Doordat we met A Different Rebel aan de slag zijn gegaan is het voor ons makkelijker geworden om te vertellen wat we doen en waarin wij anders zijn. Door alle sessies vielen de puzzelstukken in elkaar. Voor ons is het nu helder welke marketingacties we in gang moeten zetten.

Eloy en Martin

Eigenaren, RXGuide

MEER LEDEN HELPEN MENTAAL EN FYSIEK STERKER TE WORDEN

Ondernemers Martin en Eloy willen nog meer mensen uit de regio kennis laten maken met crossfit en het crossfit levensstijl. Hun missie? Mensen laten zien dat ze mentaal en fysiek veel meer kunnen dan dat ze denken. Hoe doe je dit dan? We zijn gestart vanuit de marketingstrategie om zo tot alle nieuwe marketingacties te komen, die moeten bijdragen aan meer leden.

HET CREËREN VAN EEN MERK
We zijn gestart vanuit de branding. Samen hebben we gekeken wat de onderscheidende factor van RXGuide is. Vanuit de kracht van de ondernemers, Martin en Eloy, zijn we het merk en de positionering gaan creëren, zodat dit helemaal bij hen past. Dit vormt de basis voor het verhaal wat dan op de website en social media tot in de sportschool zelf verteld wordt, overal op dezelfde manier. Alles moet terugkomen en kloppen in het verhaal en in alle acties!

VAN STRATEGIE TOT MARKETINGACTIES
Door volledig in de sneakers van de klant te staan, hebben wij alle benodigde marketingacties in kaart gebracht. Door het maken van een klantprofiel en klantreis werd het ineens duidelijk welke marketingacties nodig waren.

HET REBEL EFFECT
Er is een nu een duidelijk verhaal en identiteit met een uitgewerkte marketingstrategie en actieplan. Martin en Eloy weten nu precies waar ze de focus op moeten leggen met de marketing. Het is duidelijk welke acties ze in gang moeten zetten om meer leden aan te trekken, om zo hun ideale klant te helpen mentaal en fysiek sterker te worden.

Roelfien Vos, Floor Jewels

Roelfien Vos, Floor Jewels

Dagelijks houd ik me bezig met ontwerpen van mooie interieurs! Daaraan gerelateerd ontwerp ik producten, waaraan altijd een verhaal ten grondslag ligt. Iedere ontwerp is anders en klanten waarderen deze persoonlijke werkwijze. Om een ontwerp daadwerkelijk tot leven te laten komen, is er meer nodig dan ontwerp en productie. Een doordacht marketingplan zorgt dat het ontwerp daadwerkelijk wordt geboren. A Different Rebel heeft gezorgd dat mijn Floor Jewels in de markt gezet zijn. Zonder deze expertise en ervaring van hen, was het product niet op deze schaal bekend geworden.

Roelfien Vos

Eigenaar, Roelfien Vos, Interior Design & Architecture

EEN EXCLUSIEF MERK

Hoe veel producten worden er elk jaar gelanceerd? Héél véél! Roelfien Vos, een Award Winning Interior Designer, werd door Van Besouw benaderd om een nieuwe unieke collectie te ontwikkelen. Wij, als rebels, mochten dit hele proces begeleiden en voorzien van een sterke marketingstrategie. 

JUWELEN VOOR HET INTERIEUR

Een designercollectie wordt geboren. Juwelen voor in het interieur, dat werd het uitgangspunt van de karpetten collectie met de naam Floor Jewels. “De behoefte om een statement te maken in het interieur groeit. Dat weet interior designer Roelfien Vos als geen ander. Interieur wordt een verlengstuk van je identiteit. Met de Floor Jewels collectie en de samenwerking met Van Besouw ontstond mijn idee voor vijf Floor Jewels. Een serie vloerjuwelen als eyecatcher in ieder exclusief interieur.”

EEN VERLEIDEND MERK 

Nadat wij ondergedompeld waren in alle gave design ideeën van Roelfien, zijn wij ons gaan verdiepen in de nieuwe klant. Met twee klant portretten op zak, zijn we het merk gaan creëren. Een merk dat de collectie direct een gezicht gaf, maar ook moest aansluiten bij Van Besouw en Roelfien Vos. Resultaat Floor Jewels by Roelfien Vos, een vrouwelijk en verleidend merk!

HET REBEL EFFECT:

Neem een kijkje op de website: www.floorjewels.nl en laat je verleiden door deze exclusieve en luxueuze collectie.

Alles komt samen in de Floor Jewels by Roelfien Vos collectie. Een uniek ontwerp, kwalitatieve materialen en een exclusieve marketingstrategie.

Irene Rouwenhorst, NOBW

Irene Rouwenhorst, NOBW

A Different Rebel heeft ons geholpen met het geven van een merk persoonlijkheid aan onze organisatie. Door de sessies hebben we hier de benodigde aandacht aan kunnen geven, zodat wij weer verder kunnen werken aan onze communicatiestrategie.

Irene Rouwenhorst

Programmamanager, Noordoost Brabant Werkt

Een eigen identiteit

Sinds 2020 heeft het regionale arbeidsmarktprogramma een nieuwe naam: Noordoost Brabant Werkt en geeft het invulling aan een eigen communicatie, na eerder te zijn aangehaakt bij een regio brede manier van communicatie, onder de vlag van AgriFood Capital. NOBW stelde aan ons de volgende vraag: “Hoe creëren wij vanuit onze bescheidenheid toch een eigen identiteit en zorgen wij voor zichtbaarheid naar onze verschillende partners en klanten?” 

Online workshopsessies

In een online workshopsessie zijn wij aan de slag gegaan met de branding voor NOBW. Vanuit de kernwaarden zijn we gaan bouwen aan een eigen identiteit, met een heldere visie, missie en belofte. In een actieve online sessie hebben we daarna met het kernteam alle communicatielijnen en bijbehorende uitdagingen boven water gehaald. NOBW kan op basis van deze inzichten verder bouwen.

Het Rebel Effect:

Als netwerkorganisatie is het een grote uitdaging om zichtbaar te zijn voor alle partijen. Door vanuit kernwaarden een eigen identiteit te ontwikkelen is het voor NOBW mogelijk om nu zowel intern als extern de toegevoegde waarde te laten zien. 

Vanuit bescheidenheid toch zichtbaar zijn.

Patricia Hobo, Praktijk Stars

Patricia Hobo, Praktijk Stars

De samenwerking met A Different Rebel was een inspirerend avontuur. Stap voor stap namen ze mij mee in de groei van mijzelf en mijn bedrijf. Door de adviezen, tips en branding weet ik precies waar ik heen wil met mijn bedrijf. Een aanrader!

Patricia Hobo

Eigenaar, Praktijk Stars

Een nieuw business model

Na jarenlang als beautysalon eigenaar actief te zijn, wilde Patricia Hobo zich gaan richten op de interne schoonheid van de mens. Haar droom was duidelijk en wij werden net zo enthousiast. Samen hebben we gewerkt aan het vormgeven van deze stip op de horizon. Een nieuwe branding en duidelijke richting helpen Patricia om naar die stip toe te werken. 

Het realiseren van een droom 

Voor 2021 droom ik van een vernieuwde Stars Praktijk waarin ik met klanten werk aan het bewustzijn van lichaam en geest. Klanten die in de reguliere wereld niet verder komen of zich niet gehoord voelen. Mensen met chronische (pijn)klachten. Ik wil de zwaarte voor hen weghalen en het licht maken. Ook mensen die een burnout hebben of in een depressie zitten (suïcidaal) wil en kan ik verder helpen.

Het Rebel Effect:

Vanuit het magische merk hebben wij gewerkt aan een persoonlijke branding voor de vernieuwde Praktijk. De klanten worden direct meegenomen in de totale merkbeleving en haar klantbelofte past hier perfect bij. 

Alles komt samen in de merkbeleving van Praktijk Stars. 

Call Now Button