Theo Hek, directeur van Canon Business Center NoordOost

Het gewone buitengewoon goed doen

Theo is één van de eerste rebel ondernemers die aan de Marketing Academy heeft deelgenomen. Theo heeft, samen met andere ondernemers, in 6 weken tijd gewerkt aan zijn branding, het creëren van zijn eigen bedrijfspersoonlijkheid. In het goede buur Rebel Portret van Theo Hek, vertelt hij als gedreven ondernemer zijn eerlijke verhaal. MENS ZKT. ECHT MENS. Een mooie zin uit het Rebel Portret: “Mensen gaan steeds meer behoefte hebben aan echte mensen” en “Ik sta iedere dag op om een klein beetje beter te worden”. 

Theo aan het woord

“Voor mijn zomervakantie heb ik mezelf een marketing heroriëntatie cadeau gedaan, van A Different Rebel. Samen met Daphne Rolf & Kiki Vrendenberg heb ik gekeken naar de normen en waarden die voor mij van belang zijn. Om eerlijke marketing te kunnen bedrijven is het belangrijk om te weten waarom je iets wil. In ons geval willen we vooral onszelf laten zien door het ‘Gewone buitengewoon goed te doen’. Vervolgens hebben we hier een mooie video van gemaakt”.

Het Rebel Effect

Een Rebel Portret video, dat meer dan 35.000 keer bekeken werd, met vooral positieve reacties recht uit het hart. Tergelijk werd de laatste hand gelegd aan onze webshop www.canonline.nl  Wat elkaar positief versterkd heeft.

 

Call Now Button