Doordat we met A Different Rebel aan de slag zijn gegaan is het voor ons makkelijker geworden om te vertellen wat we doen en waarin wij anders zijn. Door alle sessies vielen de puzzelstukken in elkaar. Voor ons is het nu helder welke marketingacties we in gang moeten zetten.

Eloy en Martin

Eigenaren, RXGuide

MEER LEDEN HELPEN MENTAAL EN FYSIEK STERKER TE WORDEN

Ondernemers Martin en Eloy willen nog meer mensen uit de regio kennis laten maken met crossfit en het crossfit levensstijl. Hun missie? Mensen laten zien dat ze mentaal en fysiek veel meer kunnen dan dat ze denken. Hoe doe je dit dan? We zijn gestart vanuit de marketingstrategie om zo tot alle nieuwe marketingacties te komen, die moeten bijdragen aan meer leden.

HET CREËREN VAN EEN MERK
We zijn gestart vanuit de branding. Samen hebben we gekeken wat de onderscheidende factor van RXGuide is. Vanuit de kracht van de ondernemers, Martin en Eloy, zijn we het merk en de positionering gaan creëren, zodat dit helemaal bij hen past. Dit vormt de basis voor het verhaal wat dan op de website en social media tot in de sportschool zelf verteld wordt, overal op dezelfde manier. Alles moet terugkomen en kloppen in het verhaal en in alle acties!

VAN STRATEGIE TOT MARKETINGACTIES
Door volledig in de sneakers van de klant te staan, hebben wij alle benodigde marketingacties in kaart gebracht. Door het maken van een klantprofiel en klantreis werd het ineens duidelijk welke marketingacties nodig waren.

HET REBEL EFFECT
Er is een nu een duidelijk verhaal en identiteit met een uitgewerkte marketingstrategie en actieplan. Martin en Eloy weten nu precies waar ze de focus op moeten leggen met de marketing. Het is duidelijk welke acties ze in gang moeten zetten om meer leden aan te trekken, om zo hun ideale klant te helpen mentaal en fysiek sterker te worden.

Call Now Button