Merkbeleving creëren voor een nieuw te lanceren exclusief tapijtontwerp. Alles komt samen, van de strategie werken we naar het lanceermoment met verschillende campagnes.

Een nieuw concept lancering

Hoe veel producten worden er elk jaar gelanceerd? Héél véél! Hoe regelmatig tref je dan een fabrikant, die zijn nek durft uit te steken om iets totaal nieuws, gewaagd en buiten de comfort zone te lanceren? Niet vaak. Wij hebben dan ook geen moment geaarzeld. Van Besouw is een bedrijf met een lange historie en staat bekend om kwaliteit. Met een voortdurende drang naar vernieuwing. Niet gek dat Van Besouw contact opnam met Roelfien Vos, een Award Winning Interior Designer, om een nieuwe unieke collectie te ontwikkelen. Natuurlijk mag dan een sterke marketingstrategie niet ontbreken. Om het eens anders te doen, absoluut niet traditioneel, kwamen wij rebels in beeld.

Het creëren van een merkbeleving

Nadat wij ondergedompeld waren in alle gave design ideeën van Roelfien, zijn wij ons gaan verdiepen in de nieuwe klant. Met twee klant portretten op zak, zijn we het merk gaan creëren. Een merk dat de collectie direct een gezicht gaf, maar ook moest aansluiten bij Van Besouw en Roelfien Vos. Resultaat een vrouwelijk en verleidend merk wat dit jaar (2020) op de markt komt!

Van Strategie tot campagne

Door volledig in de schoenen van de klant te gaan staan werken wij aan de (online) marketingcampagne om de high end consument, interieur architect en exclusieve design winkel, omver te blazen. Met een aparte campagne pagina, trendboek, brochure, social media strategie en een speciale presentatie voor de designwinkels. Alles komt hierin samen en moet ondersteund worden door prachtig beeldmateriaal.

Het Rebel Effect:

De directie van van Besouw weet zeker dat alles rondom de productlancering wordt geregeld. Het belooft in ieder geval uniek, luxueus en exclusief te worden!

Call Now Button