Nog maar een paar weken en dan schuiven we aan bij de (verplichte) familie etentjes, trekken we onze mooiste feest-outfit uit de kast, toasten we op het afgelopen jaar en dromen we weg bij alle plannen voor het komende jaar. Misschien ben jij al bezig met het maken van de plannen voor 2020 of denk je na over jouw goede voornemens.

Ondanks alle hectiek van de komende weken, durven wij te dromen. Dat is wat een ondernemer beweegt. Ondernemers zijn mensen met (grote) dromen. Mensen die met hun werk en bedrijf een verschil willen maken. Die dromen vormen je visie: hoe jij de wereld, de maatschappij of jouw bedrijf zou willen zien. 

We kunnen dus ook zeggen dat goede voornemens de basis vormen voor je missie. Eigenlijk zijn voornemens dingen die jij wilt veranderen of zaken waar jij je op wilt gaan focussen. Kortom: hoe ga jij nou jouw droom bereiken?!

Wij merken dat ondernemers heel weinig vertellen over hun ondernemersdromen. Na enige tijd praten zij enkel nog over hun zaken, producten en diensten. Helaas is dat vaak ook nog eens een heel technisch verhaal. Spreekt dit je klant wel aan? Wij hebben gemerkt dat als je vertelt waar je van droomt, wat je wil bereiken en waarom, mensen opeens wel willen luisteren en dat je reacties krijgt, meer volgers en klanten.

Daarom geven wij alle aandacht aan die ondernemersdroom. Met het 4-stappenplan ga je terug naar de basis, want waarom ben je ooit gestart met ondernemen en waarom doe jij wat jij doet? Het vertellen van jouw eerlijke verhaal was nog nooit zo makkelijk!

En mijn ondernemersdroom? Ik wil graag het verschil maken voor en met andere ondernemers. Door te strijden voor eerlijke marketing. Zo draag ik mijn steentje bij aan de wereld van morgen. Ik zou heel graag willen laten zien dat door te luisteren naar een ander en door open te zijn, wij allemaal de wereld en elkaar een beetje beter leren begrijpen. 

Check hier snel het marketing e-boek: meer impact met jouw visie en missie 

Durf jij jouw droom om te zetten naar werkelijkheid?! Gewoon doen!

Call Now Button