Jij bent een echte wijsneus, he? Wij geven je graag tips hoe je nu de branding kan aanpakken als de “Wijze”. Zet jouw bedrijf als het slimme merk op de kaart!

De Wijze
Door haar of zijn kennis wordt de Wijze gezien als de expert. De Wijze weet alles goed te onderbouwen. Jouw klanten willen jouw expertise gebruiken. De Wijze past bij bedrijven die als expert willen worden gezien, klanten willen aanmoedigen tot nadenken. Kennis en theorie als basis heb je als basis voor jouw aanbod in producten en diensten. Jij biedt structuur voor complexe vraagstukken. Je bent gek op analyseren, zodat je de feiten leert kennen.

  • Woorden en informatie zijn van hoger niveau.
  • De uitstraling is gedegen en solide.
  • Het wijze merk houdt niet van grapjes en gekke dingen.
  • Jij neemt jezelf en jouw klanten serieus.
  • Feiten, feiten en nog een feiten. Wat je schrijft is onderzocht en is de waarheid.
  • Gebruik neutrale kleuren, zoals grijs / wit / blauw.

De ideale klant
Zoekt naar kennis en verrijking. De klant wil zichzelf verder ontwikkelen en is dol op achtergrondinformatie, statistieken en absoluut ook kwaliteit.

Welke bedrijven zijn ook het “wijze” merk? Denk eens aan Google, TED en Dyson.

Start met het creëren, bedenken en ontdekken wie jij wilt zijn. Wat zie jij voor je? Als mensen aan jouw bedrijf denken, wat is dan belangrijk? Wat wil jij graag dat jouw klant ziet en ervaart?

Ga aan de slag met de gekozen persoonlijkheid. Laat zien wie jij bent. Hoe jouw merk eruit gaat zien. Maak voor jouw bedrijf bijvoorbeeld een moodboard, presentatie of een pinterest bord, op basis van de eigenschappen van de persoonlijkheid.

Niet zo’n slimmerik? Wil je weten wie jij bent? Wij hebben een vragenlijst ontwikkeld. Zo ontdek je heel snel wie jij bent.

Call Now Button