Jij bent een echte leider, he? Wij geven je graag tips hoe je nu de branding kan aanpakken als de “Leider”. Zet jouw bedrijf als het heersende merk op de kaart!

De Leider
De Leider is als geen ander vanuit zijn leiderschap in staat om richting te geven aan de markt. Klanten willen jouw producten en diensten vanwege de hoge kwaliteit en exclusiviteit. De Leider past goed bij bedrijven die de verantwoordelijkheid en het welzijn van mens, maatschappij en milieu hoog in het vaandel hebben staan. Het bieden van een hoge kwaliteit is een must.

  • Het heersende merk vervult bij de klanten de behoefte naar macht en status.
  • Het imago moet daarom ook status uitstralen.
  • Geen foutjes, maar met macht en krachtig.
  • Het merk straalt zelfvertrouwen en leiderschap uit.
  • Je biedt structuur, overzicht en veiligheid.
  • Gebruik verfijnde beelden en heldere taal.

De ideale klant
Jouw klant is op zoek naar status en wil zich graag verbinden aan een krachtig en leidend merk. De klant vindt kwaliteit en imago belangrijk. Het moet bijdragen aan zijn/haar eigen succes.

Welke bedrijven zijn ook het “heersende” merk? Denk eens aan KLM en Albert Heijn.

Start met het creëren, bedenken en ontdekken wie jij wilt zijn. Wat zie jij voor je? Als mensen aan jouw bedrijf denken, wat is dan belangrijk? Wat wil jij graag dat jouw klant ziet en ervaart?

Ga aan de slag met de gekozen persoonlijkheid. Laat zien wie jij bent. Hoe jouw merk eruit gaat zien. Maak voor jouw bedrijf bijvoorbeeld een moodboard, presentatie of een pinterest bord, op basis van de eigenschappen van de persoonlijkheid.

Niet zo’n heerser? Wil je weten wie jij bent? Wij hebben een vragenlijst ontwikkeld. Zo ontdek je heel snel wie jij bent.

Call Now Button