Jij bent een echte strijder, he? Wij geven je graag tips hoe je nu de branding kan aanpakken als de “Krijger”. Zet jouw bedrijf als nummer 1 merk op de kaart!

De Krijger
Als Krijger wordt jij gezien als de held die alles weet te overwinnen. Jij gaat door waar anderen stoppen. Jij weet de doelstellingen en ambities van jouw klanten te verwezenlijken. Kortom deze held wil een verschil maken in de wereld. Het hoogst haalbare realiseren is waar de krijger voor strijd. Denk aan sportprestaties, maar ook in de politiek of op het gebied van wereldproblematiek.

  • Jij zal dezelfde gedrevenheid moeten uitstralen als die van jouw klanten.
  • Direct en krachtig. Jij zal voor jezelf ook uitdagende, maar heldere doelen moeten uitzetten.
  • De uitstraling is sterk en functioneel.
  • Er valt niet om jouw merk heen te kijken.
  • Het is belangrijk om in alle communicatie uitingen de doelgerichtheid te benadrukken.
  • Gebruik krachtige, duidelijke en contrasterende kleuren en beelden.
  • Als je schrijft dan is het altijd op een uitdagende wijze.

De ideale klant
Als het strijdende merk begrijp jij de prestaties van jouw klant en de gedrevenheid, waardoor jij hen kan helpen om hun doelen te bereiken.

Welke bedrijven zijn ook het “strijdende” merk? Denk eens aan Nike of BMW.

Start met het creëren, bedenken en ontdekken wie jij wilt zijn. Wat zie jij voor je? Als mensen aan jouw bedrijf denken, wat is dan belangrijk? Wat wil jij graag dat jouw klant ziet en ervaart?

Ga aan de slag met de gekozen persoonlijkheid. Laat zien wie jij bent. Hoe jouw merk eruit gaat zien. Maak voor jouw bedrijf bijvoorbeeld een moodboard, presentatie of een pinterest bord, op basis van de eigenschappen van de persoonlijkheid.

Niet zo’n strijder? Wil je weten wie jij bent? Wij hebben een vragenlijst ontwikkeld. Zo ontdek je heel snel wie jij bent.

Call Now Button